for what it's worth

Mina ögon svider. Har gjort hela dagen. Jag har håret två fula flätor för att kanske, om jag har tur, få lite lite fina lockar imon. Om jag har tur. Om jag har otur betyder det att jag får lägga tid på att platta till det imon istället. Men om jag har tur..
Mina ögon har förövrigt svidit många gånger denna veckan. Konstigt. Jag som sover. I alla fall på eftermiddagarna. Kanske är fel taktik. Får fundera på det.
Det är faktiskt kul att få sjunga lite. Det där med krafter, kapitel 3, funkar bra. Vi är liksom vänner. (Och jag behöver inte ens plugga på det för jag kan det. Men jag orkar inte ge mig på det andra och få fel på vareviga uppgift. Man måste ju trots allt börja någonstans..)
Julklappar var det ja. Ja. Skjuta så länge det går heter det. Nytt för i år. Kanske är en bra grej. Kanske inte. Låt oss se när jag ränner runt dagarna innan dagen. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0