Ey, vad leker du?

Jag blir bokstavligen tokig på dessa djävulska datorerna i huset som skiter fuuuuullständigt i att funkgera som jag vill. Ja, jo, pappas data funkar väl som den ska. Men jag vill sitta vid msn FÖR I FASEN. Och jag förmåt inte ladda ner msn till pappas jobbdata.. Nope.
Olas dator som funkade så fint innan den vill inte ens känna av internet längre. Och min då. Blir nån förvånad om jag berättar att laddsladden har fått sitt lilla glappdamp igen. Jag har fan inte rört den på typ en månad och plötsligt har laddlampan slutat lysa. HURRA FÖR DET!
Å och jag har varit så tjock på sistone att jag blir orolig.. Tänk så kommer det en dag då allt bara vänder och jag plötsligt kan bli tjock. Den dagen den sorgen asså fy fasen. Bara för det ska jag inte äta något som jag inte behöver äta imon. Inte nåt sånt. Tummis på det.

Förresten folks, det blir förhoppningsvis Greklandet med Caisa iallafall, och isånafall...; "Living the dream woooooho"

På lördag ska ju mannen ut med sina polare som så fint bokat den 14 februari till deras firande, så jag ska infinna mig hos Porr där även Feel-On (Ellis) ska vara. Vi ska äta och sånt gull sen ska vi dricka saft, "Kanonkul 5 av 5 toasts" !! Ska bli GRYMT nice och jag är riktigt pepp! Girlzz, jag har längtat efter en sån här kväll igen.

Börjar halv 12 imon, skönt som katten. Men nu ska jag skriva brev à ma petite copine au Uppsala qui s'appelle Karin. Mihi, sleep tight bunnies.

Küsse.

Kommentarer
Postat av: estelle

sv: jo jag kände verkligen att det klickade där serru ;D bra att det löste sig med greklandet förresten :) <3

2009-02-12 @ 23:34:43
URL: http://estellen.blogg.se/
Postat av: karin

Jag hoppas VERKLIGEN att du skriver till mig. Bäst för dig, det! (Sköna kommentarer från THE Björn förresten:) <3<3

2009-02-13 @ 12:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0