People say

Kom hem från Nino för ett tag sen. Galet bra dag, åh!
Först townwalk med Porr som jag inte träffat since ever (måndags, dvs. nästan en jäkla vecka!!!). Satt på Donken en stund, tänkte köpa glass men det blev paj. Som undehållning två män (höga/fulla/NÅT) kysste väldigt ofint fönstren på donken och kastade sen snöbollar på allt i närheten - mestadels människor, bussen once. Knäppgökar, allvarligt!
OCH DET BÄSTA! PORR&PORRIS SKA TILL GREKLAND! :O:O:O FUCKING UNDERBART!
Sen stack jag till Ninis och där var det gäster. Vi tog det lugnt och som tur var blev det i inget snöbollskrig som jag hade kaxat mig kring, höhö. Ååh, Stephanie, Ninos lillasyster, ritade massa teckningar. Så jäkla jäkla gulligt att jag dör lite! Lotta och Nino <3 stog det på dem.
Sen när Nino gick ner i förväg, sa hon att hon kunde passa mig sålänge. Sötasöta unge!
Och det är massa massa snö! Jag gillart totaaalt!

Night bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0