..

Nämen hej.
Första helgen efter lovet och jag önskar redan att det var lov igen. Men jajaja.
Igår tog iaf jag och Amanda bussen till Niclas. Dit kom Nino och Janne sen också. Mycket trevligt, pizza, film, lite prat, misslyckat försök att spela spel och äckliga drinkar. Niclas verkade ju tycka dem var heeelt ok, kan ha berott på att det var han som blandade hah. Det var nice anyway.
Ska snart till Amanda, och jag antar att vi ska ta det luugnt och prata och sådaann.
Jisses, onödig info. Men hade inget annat att skriva om at the moment..
Nej fyfasen.

So long fuckers


Kommentarer
Postat av: Frida

Lotta, jag FÖRSTÅR inte vad du menar med att jag är superman? jag är superKVINNAN!



och snart får vi ses :)

2009-01-13 @ 22:06:24
Postat av: Frida

Lotta, jag FÖRSTÅR inte vad du menar med att jag är superman? jag är superKVINNAN!



och snart får vi ses :)

2009-01-13 @ 22:07:15
URL: http://freeyda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0