Hey there

Den hemliga destinationen i lördags var hemma hos Frida! Vi skulle nämligen överraska henne med ett pyjamasparty, jag Estelle Mathilda Amanda Tom (även sjuklingen Helena som inte kunde komma och Josephine som inte heller kunde..). Vi fixade och donade i några timmar och sen kom hon! Helt ovetandes trodde vi, men det kom fram att hon hade misstänkt en del.. Men jaja, det är en världslig sak ;)

Resten av helgen har varit bra, sov hos Nino på fredagen - mysigt med massa massa prat om knäppa grejer. Universum och sånt jobbigt. Sen så lördagen då ja. Och igår var jag med mina päron och handlade hyllplan till mitt hål i väggen bredvis sängen, där jag har ett "fint" nattduksbord just nu som är blått med röda hjärt-ballonger på, som pappa målade åt mig när jag var kanske 8! Så lite hyllor där hade varit mig till belåtenhet.
Sen övningskörde jag! Första gången. Pappa i passagerarsätet och mamma i baksätet. Jag citerar: "Jaa.. Om man ska jämföra med Olas första gång var det myycket, mycket bättre!" "PERFEKT start! Skitbra!" Höhö, körde på vägar och allt och växlade till 3an och blinkade och allt vad det var. Pappa ville tillochmed att jag skulle backa, men det gick jag faktiskt inte med på!

Så länge!


Kommentarer
Postat av: ESTELLLLLLELE

2009-01-26 @ 19:50:30
Postat av: Anonym

bra jobbat lotta, jag är stolt över dig :) hörs sen! <3

2009-01-26 @ 19:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0