Skidsugen!

Jag tog en snabb koll på skuniks blogg nyssen. Och där stog packlista och annan info till de som ska till Österrike! Ååå jag vill med! Känns som att jag sviker Mittersill bara för att jag inte ska dit iår ;( Buhu.. Känns inte ett dugg bra.
Titta bara! Tänk att jag, vi, gänget, inte kommer bo på slottet iår. Vi kommer inte sitta på en 22 timmars buss och sova i alla möjliga konstiga ställningar. Och inte bli förbannade för att vi ska släpa upp våra djävulskt tunga resväskor för 100 sten trappor med en bredd på typ 90 cm.. Vi kommer inte äta lunch på Hanglalm och inte se David trycka i sig en sån där äcklig knödel.. Inte beställa mat på kass tyska, inte nån Almdudler.. Inte nån skidbuss till backen för att sen åka i sköna backar hela dagen och sitta och sola i liften. Ja, ni fattar att jag kan skriva på hur mycket som helst. Men jag har svenska lektion så jag ska inte. (Fast jag hade kunnat för har ändå inget att göra. För vi renskriver vårt manus och det räcker ju att en gör det.. - Paola alltså.)



Längtar så jäkla mycket till backen!! Att bara ösa på, när ingen är framför en och åka så fort att man nästan tappar kontrollen.. Adrenalinkicken..

Så länge!

Kommentarer
Postat av: mathilda

MEN VI KOMMER HA SÅ GRYMT KUL I HEMSEDAL MED! SÄGER BARA BACKARNA OCH AFTERSKIN ! =D <3

2009-01-29 @ 21:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0