there is a river, a river of sorrows

Idag är jag nöjd, glad, och åter nöjd! Dagen har varit bra och jag började fundera på om tisdag var min favoritskoldag, men riktigt så långt tänker jag inte sträcka mig. Men tisdagen som idag var skitbra! (okej, jag vaknade förbannat trött, men det har jag nästan glömt!) Började med franskan, och där skrev vi bara på vår text och när hon rättade var det inte mycket fel alls, sen matte och jag och Ellen löste (enskilt) flera C-uppgifter, vissa ligger typ på matte-C-nivå, goodfeelingthing där. Sen lunch, träffade Nino och pussades lite. Efter lunch hade vi engelska där vi läste en artikel, svarade på lite frågor och lyssnade på en text. Sista lektionen för mig var fysiklabb. Labbade med Ellen och Marianne och vi hade endel konstigt för oss och vi garvade åt det mesta.
Skulle egentligen kört combat med Frida idag, men hon mådde inte så bra. Så började jag tänka på att jag kunde springa en runda sen istället, men tänkte för mig själv: Lotta.. Tror du verkligen på det själv?
Vet ni vad? Jag sprang ta mig tusan! Berättade rundan för pappa och han uppskattade till fjuttiga 1,7km och jag blev skitless på mig själv. Sen mätte jag på kartan på hitta.se och det var inte alls 1,7 utan 3,4 vilket var liite skillnad.
Hah, 3,4 tänker väl ni med superkondition, men det rör mig inte för fem öre för jag är grymt stolt över mig själv!
Och så har jag tagit bort alla kläder som låg på rummet, och jag har sovmorgon till 9 imon och sen info om individuella val till kl 12 och livet leker!
Happyface!

Så länge!



Älskar Olas iTunes.. Speciellt Antony & the Johnsons!

Kommentarer
Postat av: frida

Lotta, jag blir glad när du skriver att du är glad och sånt :) wiho. fick gladkänsla i hela magggen nu, tack för det ;)

2009-01-27 @ 23:06:27
URL: http://freeyda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0