Ja men jag har tråkigt och jag tycker det är SKETAKUL att göra dessa

(x) ätit kokosnöt
( ) färgat håret grönt
( ) varit svartrockare
(x) varit kär i en kille
( ) varit kär i en tjej
( ) klippt håret på nån
( ) låtsas vara bög
( ) varit i japan
( ) varit i bulgarien
(x) köpt godis för 100kr
(x) känt mig riktigt snygg
(x) sjungit tills jag tappat rösten
( ) snattat
(x) gråtit till sömns
( ) haft en hamster och en katt
( ) varit ihop med en tjej
(x) hånglat med en tjej
(x) hånglat med två killar
(x) glömt borsta tänderna
(x) fått utbrott i skolan
( ) sagt jag hatar dig till en förälder
( ) önskat att jag var död
(x) dansat
(x) gjort egen musik
( ) haft sönder två mobiler
( ) varit 18år
( ) sminkat mig ofrivilligt
( ) sett håkan hellström live
( ) haft självmordstankar
(x) undrat varför jag lever
( ) haft en riktigt hemsk sommar
( ) åkt ut för någon olycka
( ) är allergisk mot något
( ) älskar att ta sprutor
( ) vill ha en fairy-barbie docka
(x) varit full
(x) varit på en riktig fyllefest
( ) läst över 20 böcker på 1år 
(x) tänder på killmuskler
( ) rädd för att bli smal
(x) haft mens
(x) rökt
( ) sett någon dö
( ) sett något husdjur dö
( ) vill bli sångerska
( ) kommer bli advokat/åklagare
( ) varit med om misshandel i hemmet
(x) kallat någon bitch
(x) ser fram emot julafton
( ) kollat på en film från 18 år
( ) hyser ett viss agg mot killar
(x) varit ledsen i flera månader
(x) sett konsert med klassen
(x) åkt rakt ner på slalomskidor och slagit i stängsel
( ) hatar vintern
( ) vägt över 50 kg
(x) åkt berg och dalbana
( ) kräkts i soffan
(x) undrat hur mamma mår
(x) sjungit helt felfritt
(x) känt mig fulast i världen
(x) någon kallat mig riktigt snygg
( ) glömt mammas födelsedag
(x) skickat över 40sms på en dag
( ) skrivit ca 150 inlägg idag här
(x) ägt en tv
( ) piercat mig
(x) känt mig perfekt
(x) ägt en palestinasjal
( ) färgat håret i mer än 4 färger
( ) varit lucia
(x) varit tomte
(x) ljugit
(x) slutat älska någon
( ) varit beroende av droger
(x) varit beroende av person/er
( ) varit ?nästan? fjortis
( ) gillat paris hilton
(x) läst massa nummer av frida
(x) trott på Gud, magiska saker, mirakel
( ) varit häxa
( ) ätit snö med mask i
( ) petat i någons näsa
( ) brukar ha låten ?stars are blind? i huvet
( ) skrivit en lista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0