Come fill my little world right up

Var trött som skam i morse, men det visade sig bli en bra dag ändå. Först franska, fick reda på att jag fick mvg på hörförståelse nationella! Feels kinda good yao.
Denna veckan är kemin och engelskan inställd för lärarna är i Österrike med 2an. Så idag slutade jag 13.20. Och imon börjar jag 13.00 slutar efter den lektionen. Galet skönt! Sen blir det träning med Estelle, ojä.
Lördags var svenakul med tjejerna! Alla var borta som fasen (Caisa slog alla i bortenhet dock, haha) och vi dansade som bara den. Det var grymt jäkla kul, trots en del lipattacker från både mig och Caisa. Mest Caisa x) Vet fasen inte vad hon grät för, det fanns så himla många anledningar att gråta plötsligt bara. Men hon hade lika kul som mig mellan attackerna, I'm sure. Vi gick minst sagt efter vårt motto 2009; Så borta men så jävla hemma. Vi är helt enkelt på rätt plan när vi är borta, när vi gör kullerbyttor och hjular på cykelbanor framför cyklister i mars, när vi hobbyblattar oss.


People in love get special treatment
People in love get everything wrong
People in love their hearts get eaten
People in love get everything wrong

At least they're not lonely
The Feeling - I want you now
                      -  Fill my little world
                      - Never be lonley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0