Qu'est-ce que c'est?

Sitter i datasalen och träna hörövning i franska.. Jag är GRYM! Not. Franska nationella hörövning imon då, ja, vi får väl se hur det går. Hoppas det handlar om något barnsligt enkelt annars vet jag inte..
Slutar om typ tio minuter, jag o Marianne började typ en halvtimma innan själva lektionen så vi får sluta lite tidigare.
Sen ska jag hem och plugga kemi i typ en timma, sen är det NC.. Orkar iiinte. Hem och plugga igen efter det. Tjoho, fantastiskt!

Lite som inte handlar om skolan; jag har  godisuppehåll från och med i lördags och framåt i en månad. Dum spontangrej, men ändå rätt klok.
Var hos Nino igår i några timmar, Ä N T L I G E N! Man går inte och får halsfluss sådär, ;O Men nu är friiisk och jag är glad!

C'est tout. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha det är rätta takter det :D men DIN? kan vi inte dela honom? (A)<3

2009-03-02 @ 20:14:45
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hur går det med ditt uppehåll? :) jag känner mig inte dåligt duktig faktiskt! <3

2009-03-02 @ 20:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0