Ibland önskar jag att jag kunde vara lite mer oanständing

Och säga när någon frågar om jag pluggat på dittan och dattan: - Nej. Jag har slutat plugga :D
Tänk befrielsen.
Men riktigt så långt har det inte gått.. Än. För nog ska jag plugga alltid. Kemiprov på onsdag. Sista KemiAprover EVER. NÅGONSIN. Det är med en ganska stor befrielse. Ännu större om det går bra. (och i nuläget kommer det inte göra det. just därför borde jag plugga.)
Satt försat dagen idag, skrev anteckningar på sidorna. Men inte tusan lärde jag mig så mycket av det. MEN JAG VILL INTE. Känner mig som ett lamadjur bara för det är så fantastiskt sanslöst laaaaaaaaaaaaaaaamt.
Har skrivit lite på mitt Svenska-arbete med.. Men det är skojsigt, för man får ju göra vad man vill.
Får reda på EngelskaA-nationella resultaten imon.. Leeeshkigt.

VARNING! Fjortissnack på G!
Mamma har över två kompisar på mat, Ola har sin tjej här och pappa är med hemma. De sitter där ute och pratar och SLIPPER TÄNKA PÅ SKOLBANANSKITHÅL och ALLA dricker öl..... Jag blir sur. Jag önskar jag med hade gillat det i olull tillstånd. OCH JAG ÖNSKAR JAG VAR 18.. BU för fan.

Jag ska leka nerd nu och låtsas att jag tycker kemi är helt underbart roligt. Sen ska jag sova och deppa sönder för att jag vet att jag börjar 8.10 imon med 1½ timmas franska.. Fy fan. Tillåt mig avlida.

Förmodligen kommer jag bli rastlös inom kort och hoppa ut genom fönstret och dö. Så hejdå isf.
Jag vill att An deiner seite - Tokio Hotel (och att en översättning ska finnas i det pappret alla får).
Sen ska alla ha ljusa kläder. Inte såna äckligt dystra. Over and out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du snygging! din kemilärare sa ju att ditt mvg var så solklart att du kan få 0 poäng på det här provet. Tillåt dig att vara lite oanständig förfän! <3

2009-05-25 @ 21:05:00
Postat av: Amanda

skrev ju amanda men det kom inte med. Det var i alla fall från mig :)

2009-05-25 @ 21:05:35
Postat av: Anonym

läs min blogg en gång och du fastnar vid den för evigt .......... eller nu ka vi inte prata mina drömmar här men läs gärna min blogg, kram www.linastte.blogg.se

2009-05-25 @ 21:07:42
URL: http://linastte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0