ja man

Glömt att sprida denna revolutionerande nyheten. Att jag, Lotta Victoria Andersson, sprang 6 km i torsdags. Utan pauser, ohja. Är faktiskt riktigt nöjd och glad och imponerad!

Sen har jag varit med Nino nästan hela helgen, och det blev en mycket lyckad helg må jag säga! (ohyes Nino, jag ska nämna Nazi Zomibes!) På fredagen var vi ute och cyclade runt. Eller Nino cyklade och jag satt på pakethållaren. Minns inte så noga vad vi gjorde.. Sen igår solade jag med Caisa på dagen. Vi käkade jordgubbar och drack Russian.. Fett nice. Sen kastade vi lite Palle Kuling i varandras munnar och på bilar och annat kul.. Moahaha.
Drog till Ninjaboy och där kollade vi fula klipp och åt. VI ringde Janne, så sen kom han. In till stan och tillbaka. Sen käkade vi pizza, för att Nino helt spontant gick och köpte en. Hem till Janne där vi spelade Nazi Zombies (jag var faktiskt inte så pjåkig.. bara att jag råkade sikta rakt ner i marken när jag blev överfallen av massa zombies.. men jag ska träna på det där!). Vi glodde lite på Sex & the City med innan jag och Nino gick hem och sov.
Idag har vi bara latat oss till tusen.
Jag och Mathilda skulle spela tennis innan, men planen var busy.. Kanske var det tur ^^ Så slipper jag märka hur kass jag är. heheh.

Hejsvejleverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0