snorre, nu får jag skriva detta igen. började komma in i ett såndär babbla skit-flow. SE DETTA SOM EN VARINGSTEXT OM DU SÅ BEHAGAR!

jisses amalia. hela 3 unika besökare på inga inlägg. eller jo, inlägg är här väl så det räcker för lite tidsfördriv, men inga nya. och plötsligt kanske det inte blir så bra tidsfördriv längre. fast uppenbarligen. eller så vänder ni på tröskeln när ni ser att det fortfarande inte är städat. ehm, ja, det där var väl ett otroligt kasst försök på en metafor. men ni fattar grejer, ni lustigkurrar som fortfarande går in här. ja halleda. det som jag skrev innan var inte ens som detta. glömmer skiten jag skriver samtidigt som fingrarna lyfter från tangenterna. något sånt i alla fall. innan kom jag in på att ord som börjar med "över" aldrig är positiva, jag menar, se här: överkonsumera, överbeskyddande, överbliven, överdos. ja ni ser, lagom är bäst. konsitgt att det ordet inte finns på andra språk. hallihallå. ni engelsktalande knattar som har ett så mångordigt språk med hundratio ord för ensam borde väl ha ett så fiffigt och alldeles jätteanvändbart som LAGOM. inte? okej, skyll er. jag förundras varje gång jag tänker skriva nån liten skitmening om ingenting och så slutar det såhär. var ligger logiken? det är liksom inte något speciellt jag behöver ha ur mig, som förr, deppiga ledsna och hjärtkrossande små textmassor skrivna av en liten lotta på 15 år som knappt kysst en pojk på riktigt, eller jo, men ja ni fattar. hah, att jag ens skriver ni. det brukar vara en trogen jäkel som tittat typ varje dag eller om det är varannan eller nåt, har ingen koll på när de regelbunda besöken sker. men eftersom ni senast var 3 styckna så fortsätter jag att säga ni just i detta inlägget. herregud, att jag ens skriver att jag ska fortsätta skriva. ja, något är det väl jag behöver ha ur mig. slutar väl när jag känner mig uttömt. börjar bli varm här. dator i knä är varmt. men annars väldigt praktiskt. för er tre som kanske kanske kanske kommer att läsa detta kan jag tala om en sak. om nån uttav er inte redan vet, för jag har ju ingen aning om vilka tokar ni 3 är. jag har gjort mig av emd mitt hår. på skallen. inte allt, men alla mina dm är borta i alla fall, så här är det kortfrissa som gäller framtills jag slutar att klippa denna frissan och låter det växa ut. men det känns gött, det ska jag inte ljuga om. det känns göööööött. bara att jag gjorde det känns redigt bra. nu vågar jag nog göra vad som helst med mitt hår. det är ju inte som att tatuera sig, vilket jag insett nu. det växer ju ut, även om det skulle dröja ett tag. åtminstone nu när det är okapabelt att samla i en toffs. tänk, när jag tyckte det avr ett stort steg att klippa av från tuttarna (längdmässigt, men det hoppas jag ni förstår. annars ush. säger jag som själv tänkte så, hm..) till ovanför axlarna till nåt pageaktigt första gången i nian. nu var det också till tuttarna om inte lite längre och det åkte av, i princip allt. eller, jag ska inte skrämma er. jag har inte snaggat mig. jag har bara klippt av det. nej, nu är det nog. som alltid vill jag be er om ursäkt för denna struntsoppa. fast jag måste erkänna att det är skönt att skriva massa skit. hjälper när jag är rastlös och trotsig såhär om nätterna och inte vill gå till sängs. eller det vill jag väl, med annan bemärkelse. äsch, det där behöver ju ni inte veta. fast å andra sidan behöver ni inte veta något av det andra heller. se, jag bara maler på. SOV GOTT MINA VÄNNER, för sådana antar jag att ni är. mina 3 små fans. skämt där, kul. jag har bara ett fan, och det är du som alltid kollar in här. tack för ditt stöd! ha ha ha. kul humor jag har på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0