Don't break my heart and I won't break your heart shaped glasses

Men varför är det alltid såhär? Jag vill verkligen inte gå och lägga mig. Det är fasen inte naturligt att lägga sig innan man är trött, men jodå för att man ska upp och hoppa innan man borde (nej. man borde inte gå upp kl 7. det är tortyr). Jag har sett nån dokumentär nån gång om att det finns olika slags människor, A- och B-människor. B människor var såna som mådde bäst av att gå upp lite senare och börja jobba och sluta lite senare, och tvärtom med A. JAG ÄR SÅ EN B-MÄNNISKA! Så på så vis är det rent orättvist att jag ska behöva gå upp såna tider när vissa andra har mycket lättare för det.. uuuush.
Ja, intressant värre..
Skriver mest för att ha en anledning att inte gå in på mitt rum och lägga mig. Har redan borstat tänderna så det lär ju ske inom en snar framtid.
Nej. Allvarligt. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: khåjhihehehehehee

jag är B, hej och hå

2009-02-25 @ 09:16:44
Postat av: helänna

jag känner mig också ganska b xD

2009-02-26 @ 15:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0