Hilarious!

Men kära hjärtanes vad flickor i vår ålder kan vara PATETISKA! Och fruktansvärt roliga, jag tror jag avlider på studs. Hahaha! Tack för dagens asgarv, guumman :') HAHA!
Planer för idag?
Tänkte plugga kemi, skriva klart anteckningarna så jag bara kan kötta in informationen sen. Hm, ja.
Sen ska jag kanske reada lite in Twilight, för att jag ändå inte har nåt för mig. I eftermiddag/kväll kanske jag och Porr ska ses en snabbis. Sedan blir det Musik direkt med Amanda och Helena! Blir kul kul!
Nej, jag sitter fortfarande i pyjamas, så jag ska nog röra på mig lite känns det som. Fast å andra sidan så är det dumt att stressa, höh.
Hoppas på fler asgarv idag!
Hejpådig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0