Kiss me, it'll heal but it won't forget

Alltså skolan..
Tanten till franskalärare vågar aldrig nånsin sätta deadlines, så allt drar ut på tiden ungefär gånger 100.
Sen har allt varit bra idag. Lite svårt med fysiken, och jag blir så jäkla upprörd när jag inte fattar och så sur, men det klickade nog under lektionen och genomgången. Väldigt intressant när man väl hänger med. Faktiskt! (längtar tills vi kommer till Ensteins relativitetsteori... waaay to go though).
Kom nyss hem och ska snart plugga igen.. Kemi vetni! Fast denna gången är jag väl ute i tid, och jag riktigt bra koll på ena kapitlet. So it feels kinda good.
Kl 5 ska jag träna, med Estelle och även Frida. Vill verkligen träna idag. Mycket bra det med.
Vi fick reda på idag(!) att vi ska ha friluftsdag imon(!!). Så dagen börjar med dans, sen innebandy, basket, volleyboll och bågskytte. U N D E R B A R T. Not. Ser enbart fram emot bågskytte, höhö.
Nejhej. Kemin var det ja.


Förresten. Heart shaped glasses (When the heart guides the hand) - Marilyn Manson   !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0