"Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt"

Citat av mig själv. Men jo vesst, sure bacon. Har en anledning att inte lägga mig än. Och det är denna:


vad gör du just nu: lyssnar på Sigur Rós och typ dör av värme
vad söker du: bonde söker fru i alla fall, jag söker evigt sommarlov
idealkille/tjej: ideal borde inte finnas
projekt just nu: jobba lite.. på brännan!
när hånglade du senast: 3 juli
är du pinsam på fyllan: kan vara ganska pinsam ja, men det är härligt. för det mesta
är du blyg: nja, det kan jag vara
har du bra betyg: ja verkligen!
pinsammaste minne: minns inget på studs
barndomsidoler: kryddflickorna typ
roligaste resa: grekland hm vad var det, sommarlovet till 8an, språkresan
äpple- eller apelsinjuice: båda gott
vilken tid gick du upp idag: 11 kanske
när kräktes du senast: skolavslutningen
varför hånglar man: korkad fråga. för att det är sjukt mysigt/fint/hett. det kan vara på väldigt många olika sätt
vilken låt lyssnade du senast på/lyssnar på just nu: Sigur Rós - Sé lest
har du sovit i din egen säng inatt: ja..
har någon annan sovit i din säng inatt: nej..
har din pappa glasögon:
ja
har din mamma glasögon: jajamen
har du glasögon: nahejdå! 
bor du i sthlm, gbg eller malmö: 
ingenstans bor jag då tydligen
vem är du kär i just nu & varför: i Nino, för att han är den finaste jag vet och alltid får mig att le ut till öronen oavsett hur sur jag än är egentligen
har du sagt "jag älskar dig" till någon idag: nej det har jag inte sagt idag
är du homosexuell: nixelpixel
kyss på första dejten: ja för fabian
vad tycker du är äckligt: hår i maten.......
vad såg du senast på tv: halv åtta hos mig
vem fick du sms ifrån senast & vad stod det: det var av Kj, minns inte vad det stog. Raderade, för min inkorg är något utav full
är du morgonpigg: aldrig
har du köpt någonting idag, i så fall vad: popcårn och cola
tycker du att det är jobbigt att ringa till någon du inte känner så väl: ja som utav bara den
vem ringde dig senast: caisa
vad tycker du om sex före äktenskapet: vill man ha sex ska man ha sex
är det lätt att förföra dig: haha det är det nog om jag tänder på personen i fråga
hur svarar du i telefonen: hej det är lotta eller hallå?
har du borstat tänderna idag: nääää. ja det är väl klart
tycker bäst om varm eller kall oboy: kall oboy, varm choklad
vad har du för intressen: haha inga typ.. låter jävligt intressant
längd: jag är 163 cm meter lång lite drygt!


» hårfärg: cendré heter min färg men ingen vet vad det är typ, så mörkblond ungefär
» lyssnar på: musik gärna
» lyssnar inte på: rap för det mesta eller klassisk
» dricker: helst cider
» tittar på: folk
» slängkyssar till: mamma genom fönstret på dagis
» längtar till: 5 augusti
» längtar inte till: 20 augusti
» dansade sist: vet icke
» äter: i princip allt.. men helst inte basilika, persilja, dill och ruccula och andra integoda-blad
» såg sist på bio: the proposal
» favoritstad: har nog ingen direkt
» resa: grekland!
» favoritdjur: snälla katter som aldrig vill leka eller bitas. bara kela
» favoritdans: fylledans/töntdans
» favoritskor: har inga favoriter
» bästa konsert: Lars Winnerbäck på brottet 08 
» sämsta konsert:
nån för massa massa år sen med mamma och lousie med blandade artister, bl.a Markoolio

IMORGON:
vill jag göra något kul
DAGENS MUSIK: väldigt blandat
DAGENS GÖRA: dagens gjorde - sola
DAGENS KLÄDSEL: t-shirtklänning
GLÄDJE JUST NU: ingen
IRRITATION JUST NU: värmeböljan som entrat mitt rum och att svaren blir feta hela tiden.. 
VAD VILL DU GÖRA JUST NU: 
gosa
HUR MÅR DU JUST NU: helt okej
VAD VAR DET SENASTE DU SA: OKEJ! 
HUR DAGS GICK DU OCH LA DIG IGÅR:
släckte lampan halv tre cirkus
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: pussar
VEM KYSSTE DU SENAST: Nino 
VARFÖR KYSSTE DU HENNE/HONOM: 
för att han är min
VEM SOV DU JÄMTE SENAST: Amanda
VARFÖR GJORDE DU DET: för att jag sov hos henne i samma rum
VEM TÄNKTE DU PÅ SENAST: Nino
VARFÖR TÄNKTE DU PÅ HAN: för att jag längtar mig söndrig
VEM VILL DU TRÄFFA: gissa en gång................................Nino
VARFÖR VILL DU DET: vill pussa på honom
VEM GRÄT DU FÖR SIST: inför? brukar inte gråta inför folk. men sist inför någon var väl på sommarkonf skulle jag tro
VARFÖR GRÄT DU: sist jag grät var det för att Nino är borta, sist jag grät inför någon minns jag inte varför


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0