morrrrr

Alltså, nu har någon, jag vetefeen vem det är, ring mig 6 gånger. 7 gånger om man räknar med den gången jag svarade. Dolt nummer är det med så inte kan jag kolla upp vem det är.
Fel ringer han iaf, det är en sak som är säker. För vad jag vet står det ingen utanför min dörr och har väntat på mig i tio minuter. För det var typ det ända jag hörde att han sa Öppna dörren! Jag har fan stått här i blablabla.. W00t tänkte jag. Tänker jag.
Jag sa åt honom att han nog ringt fel. Va? Har jag. Men.. Jaha, ja förlåt. Men har har ju ringt några gånger till om man säger så.. Så det verkar ju som att han har mitt nummer inlagt i sin telefon fast under någon annans namn, eller?

För i tusan, se till att lämna ut rätt nummer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0