Me having sweee

Är klar med mitt, ska bara rita lite kasnke kanske. Ska plugga röven av mig idag. Det är ju en underbar ledarsamlig idag kl 16 med. Och av egna erfarenheter vet jag att de kan dröja en tid som är allt annat än kort..
Så slut här kl 14. Hem, skriva anteckningar tills handleden värker, ledarsamling, hem, skriva klart anteckningar om det inte är gjort och plugga in alla fördömda äckelsidorna.... Efter det provet imon tänker jag nog avlida lite.
Plus att mamma sa igår att bara jag fixar denna veckan och går denna veckan får jag göra som jag vill nästa. Jag tror bestämt jag ska vara lite ledig då! Moahahaha


Fred broder!

Kommentarer
Postat av: KJJJJJJJJ

haha så du får slippa skolan om du gör klart allt denna veckan? :P

2009-06-04 @ 10:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0