HEJARKLACK REDO

Hejar vi på Mariette från Halmstad eller vad? JAG GÖR! Grym tjej, skön stil, söt som bara den, stentuff och sjuuuk utstrålning! Diggar henne rejält (not to do with her from Halmstad, f a k t i s k t)! Sköning som varit hemma i Bagges vardagsrum o sjungit för tio år sedan, haha.
Fredrik ringde mig direkt för att höra omdömet från mig, han var kände tydligen henne på ett hej-på-stan-sätt. Mitt omdöme var micket micket micket bra!

http://www.myspace.com/maryjet

Å så bra! (vill med kunna sjunga så!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej Lotta! Jag har svara på skunikbloggen! ;)

2009-09-10 @ 22:59:01
URL: http://skunik.blogg.se/
Postat av: Anonym

UNDERBAR! pratade igår om att det var lite konstigt att man inte sett henne innan. det är ju en liten stad och hon har annorlunda stil så känna igen borde man ju göra, men nejdå. men sen kan du ju gissa vem jag såg bli fotad på väg hem från skolan, höhö [hjärta]

2009-09-11 @ 17:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0