Ha ha haaaaa!

Vilken lättnad! Känner mig fri, haha! Tänk på studenten, då är jag fri från gymnasiet för alltid. Tänk DEN lättnaden! Detta handlar ju bara om en kurs, EN kurs. Dock en jävlig kurs. Iallafall att ha kursprov i. Fysik A, hejdå! Ha en trevlig vårtermin med dina slavar. HAHAAAA!
Jag är så pepp nu! Och, jag fick den svåraste labben (lottning, ja jo..) och det blev säkert inte rätt resultat. Men vet du? Just nu, JAG SKITER I VILKET! Jag gjorde en snygg tabell i labbrapporten iallafall. Det skulle man för att få VG isf för G på labben. Minsann. Provet kändes bra, och gick det inte bra så STRUNTAR JAG I DET JUST NU OCKSÅ! För jag slipper Fysik Aaaaaaa. Hoppas Fysik B är mycket snällare mot mig, jag tvivlar starkt, men hoppet är det sista som lämnar en vare!
Gick hem i regnet (vet du, jag är inte ens ledsen för att det regnar nu. för när jag gick ut i morse och hjärtat dunkade nervöst inför bajsprovet så snöade det florsocker. det räcker liksom för att vara nöjd hela dagen. åtminstone i kombi med ATT JAG ÄR KLAR MED FYSIK A!) och jag tänkte att jag kanske skulle pyssla lite med julklappar.. NEJ sa huvudet, skola först, skola! Snart lov, först skola. SKOLAAAA! Ja, arbetsskada skulle jag kalla det. Men idag ska här baskemig pysslas julklappar!!

HAHAAAAAHA! sug på den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0