Detta. Och sen ska jag väl sova då.

99 saker du inte visste om mig

1. Fullständigt namn? - Lotta Victoria Andersson
2. Exakt ålder? - Fyller 17 den 20e oktober, räkna själv
3. Vart bor du? - Hemma idag. Imon hos Lina.
4. Bor tillsammans med? - Mor Far och för tillfället även Ola och Tilde
5. Husdjur? - Vittass, utekanin är han
6. Färg på ditt hus? - Gult
7. När är du född? På dagen 20 oktober 1992
8. Klass? - NVNV2C till hösten
9. Vilket år tar du studenten? - 2011
10. Något jobb? Nej
11. När ska du sova ikväll? - När jag somnar
13. Duschat idag? - Nej
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - Nej..
16. Vad har du ätit? - Frukost, choklad, middag, kvällsmat, glass med hallon
17. Dagens klädsel? - Jeans och tröja
18. Dagens smink? - Inget
19. Dagens sötnos? - Ola som frågade om jag ville se film med han och Tilde när jag var som mest uttråkad
20. Dagens roligaste? - Har inte skrattat idag
21. Har du många vänner? - Ja
22. Hur många har du kysst? - Många
23. Vem kramade du senast? - Caisa
24. Vem pussade du senast? - Nino
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Minns inte, pratar sällan i telefon
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Senast av Lina, men har raderat det så jag vet inte exakt. Något med godnatt!


FAVORIT:
31. Film? - Shrek är en
32. Låt? - Just nu: Cosmic Love - Florence + the Machine
33. Mat? - Spaghetti & köttfärssås for evaaah
34. Dryck? - Mjölk
37. Stad? - Har ingen
38. Land? Gillar Sverige. Kan spåket. Kan vara en fördel liksom
39. Ämne i skolan? - Svenska, Matte
40. År? Förra året var fint, detta året har varit fint hittills med

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Nino..
42. Personen du kysste? - Count it out
43. Gången du spydde? - Skolavslutningen
44. Gången du grät? - Nån vecka sen
45. Pizzan du åt? - Calzone hur det nu stavas
46. Gången du var i göteborg? Liseberg med konfan i maj
47. Gången du var i stockholm? - 3 eller 4 år sen tror jag minsann
48. Gången du var full? - Var lite lullig i lördags
49. Gången du var hög? - Finns ingen gång
50. Personen som såg dig gråta? - Folk brukar inte få se mig gråta

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Pass.
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Med bra sällskap så funkar båda minst lika bra
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv
55. Singel eller upptagen? - Nino, höhö
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Nicht
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Inget av dem
60. Svart hår eller blondt? - Blondt eller naturligt svart, fint båda
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda fint
62. Choklad eller lakrits? - Pass
63. Göteborg eller stockholm? - Vet inte
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca-Cola eller Fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Att älska utan att älskas är ju värdelöst, precis som tvärtom.
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Några
71. Personer du hatar? - Hatar nog ingen nuförtiden. Var mer sånt förut.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - För många för att alla ska ha menat det
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 6..
74. Glassar du ätit på en dag? - Inte en aning
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - INGA
76. Gånger du haft minnesluckor? - Några få
77. Piercingar har du? - Inga
78. Personer du saknar just nu? - Nino
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Alldeles för många

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Min älskling
81. Ska du träffa imorgon? - Lina
82. Sjöng du senast för? - Jag sjöng "Du är så yeye wowow....." för hela familjen innan. Redigt fint. Tilde undrade om jag skulle söka till idol nästa år. (IRONI)
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - Almén
84. Spelade du tv-spel med senast? - Säkert Caisa
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Nino
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen vad jag kan komma på nu
87. Förtjänar att dö? - Såna äckel som ger sig på barn
89. Vill du sova brevid inatt? - NINO

VAD:
90. Gör dig glad? - Nino, mina fina vänner, familjen, bra musik och fint väder
91. Gör dig ledsen? - Varma fötter, kalla fötter, att behöva sova, att ha ont i ryggen, dåligt väder, tjafs
92. Vad vill du helst göra nu? - Sova bredvid älskling
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå och lägga mig
94. Vill du ha nu? - Nino
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En VHS-spelare!
96. Längtar du till? - Efter Nino
97. Tycker du om dina betyg? - Jadå, kan ju inte bli bättre
98. Ångrar du i ditt liv? - Massvis med saker man gjort. Men gjort är gjort
99. Är det bästa som har hänt dig? - Kärlek


Kommentarer
Postat av: GydelllledyG

82. Sjöng du senast för? - Jag sjöng "Du är så yeye wowow....." för hela familjen innan. Redigt fint. Tilde undrade om jag skulle söka till idol nästa år. (IRONI)



hahahahahahaahahaa ^^

2009-07-21 @ 14:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0