c=n/V n=m/M

Alltså jag är så jäkla bra! Så att ni vet. Förstå att jag satte mig med kemin direkt efter skolan och har suttit tills NU utan en enda paus. Och jag klarade en jäveluppgift och jag är så stolt och nöjd med mig själv. Jag tyckte det var så roligt att räkna övningsuppgifterna att jag nästan inte ville ta en minipaus. JAG FICK TVINGA MIG SJÄLV, typ, haha!
Och jag är inte ens rastlös, eller uttråkad, eller godissugen (svar till dag Amanda: jo tack, det går bra. lite sugen ibland, men inte mer än vanligt ;) det ska nog gå vägen!).
Shit, tänk om jag blivit äkta kemi-frälst nu också, så som med matten i typ 3an, hah!

Aha och vilka ska till Gööteborg på lördag? Porr und Porris! Ja man!

Kommentarer
Postat av: Amanda

håhå, låter riktigt gött lottis! Du är DUKTIG

2009-03-04 @ 12:08:14
Postat av: Josefin

sv: hahaha porriga du :O men visst jag tar väl kärleken då och du får nja resten! :D<3

2009-03-04 @ 16:49:32
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0