Anonym kommentar...

... som jag befarar vad skriven av en viss Karin Kullander!
Min lilla tupp, en från Österrike pratar väl ändå inte franska??? Jag vill minnas att rubriken för inlägget var: ENGLISH PLEASE! Din lilla knäppskalle, vi har pratat engelska, INTE franska, haha.


Förövrigt åkte Österrikarna idag. Känns förjädra skönt, men på ett sätt önskar jag de kunde stanna terminen ut så jag slapp behöva ta tag i all skit skolan har med sig. Orkar inte. 2 lektioner och jag är sönderstressad. Goodie Lotta. Ser jävligt bra ut för framtiden!


Kommentarer
Postat av: filippa

svar finns på din kommentar

2009-10-07 @ 12:11:20
URL: http://skunik.blogg.se/
Postat av: Karin Kullander (hon du vet som kommenterade anonymt i förra inlägget hoho)

Meh hallå förlåt för att jag inte tänkte så då. Jag tänkte ju liksom att du ville snacka english please, istället för franska, hänger du med i svängarna? Men man pratar faktiskt visst franska i österrike, och tyska! Och italienska. väl. ?

hahah puss pårej lottisen

2009-10-08 @ 23:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0