Så fasligt fin, Han där

Igår var det ett speciellt datum. Kanske inte för alla, kanske inte ens för många. Men kanske för några få. För mig. För mig och Honom. 10 månader är en lång tid, men alldeles alldeles för kort!
Och jag vet, alla kära små jäntor säger att hennes Han är den finaste av alla. Ja, jag vet det. Men.. Låt mig i så fall så säga att igår (OCH ALLA ANDRA DAGAR OM ÅRET) så var han minsann den finaste.
Tro't tro't tro't om du vill men det är faktiskt sanning!



Kärleksbrus - ger dig ett pirrigt rus
Innehåll: Rosa moln, tunghäfta, lätt rodnad, dagdrömmar, pirr i magen, kärlekstörst.
OBS! Kan innehålla spår av förälskelse



En sån här fin STOR ros fick jag. Jag skojar inte när jag säger att jag aldrig sett en så stor innan.
Han såg så söt ut när jag tittade ner på honom från fönstret, han helt ovetande, när han gömde
den bakom ryggen om det var jag som öppnade..







Haha, ja. Bilden får helt tala för sig själv. (Jag är nog rätt nyfiken själv vad han tänker
berätta för smaskigt.)

Som sagt: Tro't tro't tro't om du vill men det är faktiskt sanning!

Kommentarer
Postat av: karre

åhhhhh vad fina ni är tillsammans!!!<3

2009-10-24 @ 06:54:01
Postat av: mathilda

alltsååå... bilderna talar för sig själv, men bilderna talar föööööör kärlek! (kanske låter konstigt och fattar inte heller egentligen vad jag menar, men menar att ni är fina) ÅÅÅÅÅÅÅH VA FINA BILDER! jag blir rörd så söta ni är tillsammans! och lolle, minen på andra bilden, NOSALGI! hade inte min dator craschboombangat hade jag haft ungefär 80 % av alla mina bilder på dig med just den minen eller någon liknande! ÄD!!!<3

2009-10-31 @ 16:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0