Vill minnas att jag nämde detta i min gamla blogg samma dag

Detta hände varken igår eller idag. Men för ett bra tag sen.
När jag kom cyklande hem från skolan en dag, så gick det en farbror med, vad jag antar var, hans kära i rullstol. Jag visste inte riktigt hur jag skulle cykla förbi, för de gick precis där där jag skulle svänga upp. Så jag sa: "Nu kör jag förbi här!"
Farbrorn vände sig om, log med hela ögonen och sa: "Det ordnar sig alltid!"
Det var så himla fint tycker jag, och just då tänkte jag att en sån farbror ska jag bli. Fast jag kommer bli en gumma, men det går bra det också.

Kommentarer
Postat av: Lina

åh....jag dör...värsta filmen...<3

2009-09-22 @ 21:09:43
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/
Postat av: Käääääärl- (you know the rest.. :D )

haha så typiskt dig o säga så xD och ja, du har sagt nästan exakt såhär en gång innan! :D

2009-09-24 @ 22:14:11
Postat av: Anonym

pommesfritesfarsan är mangemånsson ;) haha, saknar dig fining<3

2009-09-27 @ 20:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0