There's no time to be mad

Det ser kanska förjäkligt ut på mitt rum. På golvet, plastpåse, tygpåse, vykort, sladdar, böcker, brev, papper, pennor, telefon. Hudlotion som luktar oss. I fotöljen (som jag inte minns användes för att sitta i sist), kläder, kläder, kläder. Lite papper som jag inte vet var jag ska göra av. Lite mp3spelare. Lite behåar. Borde göra av mig med dem. Men jag och att lämna ifrån mig kläder.. Det är inte min grej helt enkelt. Vill mest spara allt. Det sitter ju minnen i det flesta. Låter du helt dumt att jag säger att det sitter minnen i behåar. Det var inte riktigt så jag menade. Lite. En uttav dem köpte jag i Malmö med Helena.. Tänk om jag glömmer bort hur det var bär vi var där. Hur länge vi hade tänkt rymma lite. Kommer jag förmodligen inte göra. Köpte ju fler saker där. Men jag kan inte förknippa dem med henne och Malmövisiten på samma sätt. Minns inte ens vad mer jag köpte. Nej, jag sa ju jag var dålig på att göra mig av med kläder. Hur kom jag in på detta? Ja, stökigt rum. I sängen, toarulle, papper, sax, lappar, penna, halstabletter.. Är i pysselmood. Eller var för nån timma sen. Varför jag inte plockat undan? Njaaa, känner mig väl inte riktigt färdigpysslad än. Kan vi säga iallafall! Hoppas i hjärtat att ingen läser hit. Hej du knäppskalle som gjorde det! Hoppas du inte är sur för att jag slösat bort tid för dig på en liten radda bokstäver som i princip inte gav dig ett skit! Se överskrift! Jag är festsugen. Ta med mig på galej i helgen om du vill. Jag menar, det är ju inte mer än rätt att du tar lite tid av mig när jag tar av dig.. Eller? Gott. NU säger jag stop till mig själv (har sagt det hela detta inlägget typ..). Alltid skönt att snacka lite skit. Skriva. JAJA LOTTA OKEJ! HEJPÅDIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0