we need pills to sleep at night

Slutade lite innan 12 idag.. Underbart! Nu gör jag ingenting, lyssnar på "Hög-musik" och väntar på att tiden ska gågågå.
Anousch ringde mig nyss nämligen och undrade vad jag gjorde. IB-gänget hade nämligen tänk hälsa på mig på KG idag.. Kass timing som bara den. Det hade annars gjort min dag till guld. (kändes träkigt att skriva förgyllt mig dag...)
Och då plötslig säger hon att H drog iväg Caisa och pratade med henne. Jag hade hört Caisa säga:
- Men vad är det?
Tydligen så satt A där med och en till som nog inte är gladast på Caisa just nu (inte mig heller skulle jag tro).
Så jag sa att jag skulle ringa om 20.. och det har gått 6! GAH, detta kan bli vinterns händelse för fan!
Alla tänkbara scenarier bara tumlar runt i hela huvudet.. DETTA är det negativa med att Porr och Porris inte går på samma skola... JAG ska ju vara med när allt händer HENNE och vice verca! För fasen!

"I won't let you murder it.."


Kommentarer
Postat av: gyddan

synd att du inte valde natur på sannarp, då hade du ju fått vara med dina älsklingar^^

2008-12-17 @ 21:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0