För jag älskar när du visar att du vet att du har rätt

Jag blev inte lurad igår alltså.. Men men. Jag tränade Pump med Estelle igår med, och det var faktiskt kul men joooobbigt! Har knappt nån träningsvärk alls idag! Skönt, för förra gången var det outhärdligt x)
Sen skjutsade mamma mig till Nino. Skulle egentligen åka hem också. Men han frågade om jag ville sova där. Och det är klart jag ville. Så det gjorde jag.
Upp innan tuppen idag. Bussen till stan tio i åtta. Följde honom genom skolan, sen gick jag hem och la mig. För vissa var ju lediga idag då ;o Sov till kl ett. Segade. Gjorde fysiklabben. Är i princip klar. Har bara lite matte att göra med.
Var ute och gick med Mathilda en stund innan. Vi satt på våra "klippor" i hamnen. Fint väder som fasen!!
Och imon är det sista skoldagen innan 2 veckors lov för mig då! UNDERBART.

Hej sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0