Varning.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att få lov och att få träffa Caisa!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov. 

Vad gjorde du för 15 min sedan: Koppade dena listan från kenza, höhö.

Det sista du sa högt: Men jag kollade på datorn då.

Det senaste någon sa till dig: Jaså.

Vad har du druckit idag: Mjölk, julmust och vatten.

Vad var det senaste du åt: Nån godis.

Vad var det senaste du köpte: Fika. 

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit.

Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och fint.

Godaste glassmaken: Vanilj, eller jordgubb men då ska den va syrlig. Lakrits är redigt fint med!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mja, det gör jag nog. Inte en djup kärlek, men en påbörjad kärlek, absolut.

Sover du tungt: Beror på när under "sovet" ju, haha.

Drömmer du mardrömmar: Säkert, men jag minns för det mesta aldrig drömmar. Bad or good.

Trivs du med ditt jobb: Trivs med att vara arbetslös.

Favoritklädsel: Det vet jag då icke. 

Favoritlåt just nu: Ingen direkt.

Vad ser du om du tittar till höger: Olas egenmålade oljetavla. Han lånade mina färger och penslar och efteråt sa han: Jaha då vet jag att jag aldrig ska göra det igen! Men jag tycker den är rätt fin.

Vad gör dig glad just nu: Att det är kallt ute, att det är snö förtfarande, att jag är så kär, att allt är rätt skönt ändå.

Vad ska du göra härnäst: När jag avslutat datandet så ska jag sova. Kanske läsa lite innan dess förresten.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Varken uppe eller nere.

Favoritgodis: Gillar nästan allt utom såna med körsbärssmak, fy!

Kläder just nu: Lila mjukbralls och en t-shirtsgrej.

Sommarplaner: Jobba, Kroatien (hoppashoppashoppas), ta det lugnt.

Hur många kuddar sover du med: 2 ½, fast jag har bara en under huvudet. Den andra har jag bara under huvudet när jag läser. Och den halva håller jag bara om när jag inte kan sova. Funkar som placebo i nödfall.

Spelar du något instrument: Inte på en nivå som är mer än mega-amatör.

Morgon eller nattmänniska: Natt, för jissenamn.

Vad är viktigast för dig: Nära och kära.

Är du kittlig: "Nej".

Snarkar du: Inte vanligtvis.

Stjärntecken: Våg.

Äckligaste insekten: Getingar, för de verkar så himla arga hela tiden. Man vågar ju inte vara i nätheten.

Längtar du mest efter just nu: Nino.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0