Alla som älskat dig har hatat mig av rädsla.. alla

Vid matbordet idag kom mina päron med ett finfint förslag om Grekland i augusti innan skolan börjar. Förslaget innehöll även att jag får ta med mig nån/några (Caisa och Lina om allt funkar!) och att vi får egen lägenhet och får sköta oss själva. Fy faaaasen va nice. Och isf stannar vi en vecka medans päronen är kvar 2. Så då blir det en vecka ensam hemma sen också which is also nice. Mamma och pappa är riktigt resekåta och vill helst boka med en gång. Men ska kolla upp när höstterminen börjar imon, sen kan vi börja planera isf.
Jag ber att det går ihop. Jag kommer trilla ihop och dö annars. Och det vill nog varken jag eller nån annan (förrutom dem som hatat/hatar mig av rädsla, ha ha).. Så be med mig!!!!!!!



Jo, men visst är det så!

Kommentarer
Postat av: frida

Vilken göllig bild :)

2009-01-21 @ 19:16:24
URL: http://freeyda.blogg.se/
Postat av: Gyddan ;D

glöm fan inte att coldplay är den 22e x)

2009-01-23 @ 09:11:02
Postat av: estelle

Aww, gölliga bilden! ;)

2009-01-23 @ 17:22:33
URL: http://estellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0