beloved weekend

Ja, men ja. Jag har lektion, (samhällskunskap som måste vara det roligaste ämnet i världshistorien) men vi sysslar med samma saker som vi gjorde igår, dvs jag har inget vettigare för mig.
Skönt med fredag idag, men denna helgen kommer gå tjuff så fort och den kommer inte bestå av avslappning eller ren nöje direkt. Visst det är kul med kören.. MEN INTE NÄR DET TAR UPP 2 DAGAR AV ENS HELG! Och inte en två timmar sådär, utan typ FEM!
Så helgen ser ut på följande sätt:

Fredag:
- Kanske stan en sväng med meine kleine klasskompisar
- Sjunga från 17.30 - 20.00
Sen hinner jag väl inte göra något mer, i och med att lördagen börjar som den gör.. se bara..

Lördag:
- Ska infinna mig på Kärleken 09.00 och vara där till 16.00 för sommarkonf.-läsning.
Sen inget mer planerat, vill festa men det var egentligen planerat till fredagen med Caisa men ich weiss nicht om hon kan/vill på lördag..
Annars ska jag nog träffa Nino.

Söndag:
- GUESS WHAT! Kören..... 13.00 - 18.00.
Bra! Fredrik ska firas den dagen och mormor&morfar och morbror kommer hem till honom. Vilken tid? Halv 2. Nämen, fint då missar jag hela det.

Som sagt.. Fylld av nöje.

Så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0