Innan morgonen kommer

Vill inte sova idag. Inte inatt heller. Bläbläbläbla. Men jag får ont i ryggen av att sitta här så jag ska inte göra det så länge till i alla fall. Ojoj vad vi tycker synd om oss själva at the moment. Ska läsa lite fysik innan jag ska lägga mig och repetera prefix och potenser, tjoho!
Om jag vaknade på fel sida idag? Nej, men den glada uppvaknade Lotta blev en sur och irriterad när franskan på 1½ timma i morse var inställt. Kunde ha sovit i 2 timmar till. TVÅ timmar. Fast jag och Marianne gick ju på en liten upptäcktsfärd bland El och Fordon så det gick ju an ändå.
Sen blev jag glad när jag slutade 12.40. Sen blev jag glad när jag skulle till Nino. Och från det var jag glad tills nu. Men jag ska faktiskt lägga mig snart, för jag kom på att jag nog visst vill sova idag för i'm sick and tired of this evening. Och bara vanligt trött.

I'm begging for forgiveness för detta inlägget, hoppas ni inte läste allt då det var tootally unnecessary.
Här följer däremot något aningens mer viktigt;
Jag ska träffa Caisa istan imon efter skolan, (slutar 14, skönt!) sen ska jag träna med Lina (första gången sen afron med Stellow vilket ledde till skum träningsvärk i vaderna) och sen ska jag probably sova hemma hos Caisa. Förhoppningsvis. Vet inte vad det är för fnatt jag fått med allt det engelska men det spelar ingen rulle i guess (där kom det ja).

Nu för fasen..
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0