it's not hard. just look at how close we are instead of how far.

Jag önskar mig just just nu mest av allt att någon dyker upp och bara har köpt boken "Jag berhöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket" sådär hejochhå till mig och ger den till mig. Sen önskar jag mig att skolan inte skulle existera imorgon. För jag vill ligga uppe hela natten med min bok och vika sidor och rita på de allra finaste sidorna. För sånt fint verkar inte riktigt finnas på riktigt i världen. I alla fall inte idag. Ikväll.
Nej fy jag är low.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är den finaste boken jag vet kan vissa stycken utan till tror jag. Och jag vill inte heller ha skola imorgon. Franska 1,5 timme på morgonen. Jippihooo. ses då

2009-03-16 @ 22:58:22
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0