Kååh-Jiih [K-J]

Jag har saknat dina kommentarer din lilla hund! Och dig för den delen :O Tänkte fylla på min mobil snart.. Typ idag. Kanske. Jättekanske. Då ska jag höra av mig vettu! Fast du ahr väl inte heller några pengar på. Men det är en världslig sak!

Har samhäll/svenska. Jag och Adam är klara med allt  inför debatten, så han pluggar matte (hdjkaklfjrfnhrudk matteprovet sen ja!!!) och jag sitter och försöker leta upp massa info om Gunnar Ardelius (heart him) men hittar typ nada. Lite hittade jag, och det var så fint att jag var tvungen att maila Helännä det.
Alltså.. Dessa tangenterna är så äckliga att jag dör! (inte på det där positiva sättet..) Ischlo pischlo! Å förresten, vill jag se Kenny Starfighter snart!

Ja. Men nu ska jag.. Hmm.. Leta meraa.

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Kååh-Jiih [K-J]

hihi :) hör av dig hör av dig! jag ska också fylla på snart, wiie ^^ pösss

2009-03-27 @ 11:23:22
Postat av: Kååh-Jiih [K-J] 2

förresten lycka till på hdjkaklfjrfnhrudk matteprovet ^^

2009-03-27 @ 11:31:16
Postat av: helänna

DÅ MÅSTE JAG KOLLA MIN MAIL JUUU! [hjärta]

2009-03-27 @ 16:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0