Nyponbuskar, nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar ser jag när jag blundar och nånstans där blev jag den jag är nu.

Det var sjukt trevligt, roligt, snurrigt, dansigt, mysigt, braigt och allt sånt annat positivt igår!
Blev verkligen en hellyckad kväll! Det brukar alltid vara nåt som inte blir som det ska, men nej.. Igår var allt perfa.
När vi kom dit hade Clara bakat kladdkaka, som hon hade experimenterat lite med och lagt på en glasyr (50% kaka 50% galsyr! haha) som smakade liite för mycket kaffe. Men kakan var god! Och de som gillade kaffe gillade nog glasyen med. Höhö.
Sen släckte vi för earth hour och hade massa tända ljus (blev grymt varmt, men mysigt) sen dansade vi och gjorde andra bus. Vid elva halv tolv drog vi in till stan, och vi sjön fina låtar hela vägen. Jag och Helena genomförde en bestämmelse vi har haft ett tag; att hjula på storgatan. Kändes bra, haha.
Jag cyklade hem runt kl ett. Sen sov jag gott.. Efter ett tag.

Idag har jag och Nino gått runt i stan i det FINAFINA vädret, är helt jätteglad idag bara för det. Det var sjukt mysigt, och vädret var såååå fint.. Har jag nämt att det var fint väder? Det var det! Vi åt glass och gick runt, sen satt vi lite. Sen dattades vi lite. Sen så gick vi lite till. Sen väntade vi lite. Sen åkte han med bussen och jag cyklade hem.
Och nu borde jag plugga fysik.. Men inte äännuu!

Hejdåe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0