Olle är hemma!

Min kära bror Ola är hemkommen. Något (!!!) brunare än övriga Sverige och något mer tatuerad än sist. Det var i princip det första jag tänkte när vi hade hämtat honom och satt i bilen han jag och pappa. Och när Ola sa att han varit tvungen att köpa Helosan-salva på Arlanda för att han blivit så torr om händerna efter den torra luften i flygplanet.. "Och för en annan sak.." DÅ VISSTE jag. Jag hade en tanke på att Tilde hade gaddat sig igen, men icke. Bror min var det istället. Och varför inte slå på stort och tatuera hela armen? Nej, varför inte. Så hela hans vänsterarm är täckt av blommor, en black&gray tatoo, med en liten röd blomma bland de andra svarta. Den var riktigt snygg måste jag medge. Men som sagt, den var rejäl! Pappa gillar ju inte tatueringar, men han tyckte nog den var rätt snygg. Och mamma blev nog lite nojig. Men Ola sa att han lyssnar på mig, för jag gillade den verkligen. MEN STOR, det tål att sägas igen. Från axeln till10 cm ovanför handleden!

Har nog saknat honom en del.. Ganska mycket..

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0