And I'm afraid on saturday I will wake up feeling less than ok 'cause I had too many fucking cocktails

Snack om klassfest, PÅ RIKTIGT SNACK OM KLASSFEST! Jag kände mig som en unge som nyss fått veta att hon  ska får ha ett stort prinsesskalas för alla hennes vänner när jag hörde denna vackra tanke uttalas på kemin. Det är med snabbt varsel med, för vi snackar fredag, OM det nu blir av. Men denna gången vågar jag tro det, om än att jag vågar tro det, som jag sa, l i t e. Hade varit förbannat roligt och å.

Förresten Lina, vadå inte min stil, inte min typ av musik? Jag har älskat varje låt från Naked girls-plattan! Och låttitlarna är ta mig tusan något utöver det vanliga. Å på det också.

Och du, ni, den, eller vilka hondan det nu är som läser, eller inte läser, här ibland. Titta! Fick denna länken på mailen av min lilla utter. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0