men bara för att (och lite därför)

Det finns något ingen får missa. Man får glömma av det ibland, bara man någon gång ibland kommer på sig själv att "Oj, men ja, just det!". Jag glömmer ibland, men när jag kommer på det där att "Oj!" så blir jag lika glad varje gång. Det ingen får missa är följande sida: letterstocrushes. Inte till för att missa. Till för att veta om, glömma bort, komma på, göra glad. Så missa inte... Vore liksom himla dumt.
Om det låter för bra för att vara sant, see for yourself:

you know how you always make pokemon references? and i tease you for being a total nerd, but secretly i giggle and think you're adorable.

i choose you, pikachu.

i will always choose you

Åå.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Lotta!



Jag har svarat på din fråga i ett blogginlägg, vet inte om du har sett det. tänkte bara påminna lite. det där med boende i paris är ganska viktigt tänker jag.



så avundsjuk



/Stina

2011-03-13 @ 21:52:09
URL: http://dendelsomaldrigblevdin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0